DATAFÖRBUD

hej hej

Anledningen varför jag inte skrivit på länge är för att jag har fått dataförbud. Haha! Mina föräldrar tycker att jag spenderar för mycket tid vid datan istället för att plugga, men jag pluggar på datan ibland också.

Kan köra en genomgång av vad jag gjort de senaste dagarna.

Fredags: I fredags så var jag med Isak efter skolan. Vi gick runt i gallerian och hittade lite smått och gott :) Sedan så tog vi det lugnt och åt en glass på montis - me love! <3 Sedan var det dags för oss att gå hem, för jag skulle på middag senare den kvällen. När jag kom hem så gick jag o mami och satte oss framför datan, för att kolla på en film, vilken var the prestige - en riktigt bra film btw. När vi satt och kollade så somnade båda efter ett tag haha, vilket var skönt eftersom jag inte fått vila på ganska länge. När jag vaknade så var det dags att gå hem till Gartenkrauts där det bjöds på middag :) Ferbers var också där som jag sa i förra inlägget.

Igår: igår så var vi bjudna till två tillställningar. Först så gick vi till S:t eriksplan typ, där vi var bjudna hem till en god vän. Hon hade nämligen en glögg fest. Den festen var väl ganska kul, eller det fanns ju inte så värst mycket att göra, typ bara att mingla :p Men de e ju också kul. Grejen är den att jag inte kände någon som var där, så det blev ju lite att man satt och gjorde ingenting. + så hade jag fruktansvärt ont i ryggen :S konstigt nog, haha man kanske börjar bli gammal. Sedan så drog vi ifrån festen och bar oss av till en annan, som hölls på östermalm. När man kommer ifrån en ganska groove fest, asså cosy julmiddag typ, så blir det ganska konstigt att sedan hamna hos svartklädde företagstyper som tävlar om vem som tjänar mest pengar haha. Själv så står man där med ganska billiga kläder och låtsas som om man också e fett rik. :p Talar för mig själv då. Men god mat var det i alla fall, så det var ju bra. Men jag menar asså deras hem, woow. Antikt rakt egenom. Dom hade sånnt där fint tak som man brukar se i konst museum, vita stora soffor, antika skåp, flygel. Man bara står där och gapar typ :p
Det var ganska synd för dom har en skitsnygg son, men han var inte där för han var typ i skolan eller var det nu var :/ Egentligen så ska jag inte spana, men jag menar..vad ska man annars göra på en sån fest? :p

Idag: har jag inte gjort någonting förutom att sova, och kolla på idolfinalen. Tyckte ni att det var bra att Marie vann? Jag tyckte det! För att hennes röst är ju bara helt oslagbar...Vilket man hörde i All By Myself.

Nu måste jag plugga lite och kolla vad jag missat i alla bloggar :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0