BILDER PÅ INKÖP OCH DAGENS OUTFIT

hej hej

Nu kommer bilderna jag lovat :) Det är också såhär, att jag undrar alltid hur olika bloggare bor och så. Så jag tänkte visa er min lägenhet också :) Hihi, enjoy.

Vissa bilder kommer vara på sne, sry, men då får ni bara vrida på huvudet. Glöm inte att klicka på bilderna.



1. Dagens Outfit igår, jeans - tommy hilfiger, tröja - adidas, jacka - fjällräven, stövlar - spanien, väska - wedins.
2. Skorna jag köpte igår.
3. Linnet jag köpte igår.
4. Linnet jag köpte igår.
5. Halsduk jag köpte igår.
6. De 3 örhängerna jag köpte igår.
7. Twiggy t-shirten jag hade på mig igår.
8. Igår målade jag också naglarna i guldigt naglack.
9. Ballerina skorna jag köpte idag - 98 kr.
10. Halsduken jag köpte idag - 149 kr.
11. Mammas inköp:
12. Skärpet.
13. Kuvertväskan.
14. Skorna.
15. Mitt rum ifrån dörren.
16. Mitt rum ifrån sängen.
17. Badrummet ifrån dörren.
18. Badrummet ifrån badkaret/duschen.
19. Stora hallen.
20. Lilla hallen.
21. Tjejtoaletten ifrån dörren.
22. Tjejtoan haha :)
23. Köket ifrån dörren.
24. Serveringsgången.
25. Köket igen.
26. Pappas kontor - där ser ni datan jag oftast bloggar ifrån.
27. Vardagsrummet.
28. Vardagsrummet igen.
29. Biblioteket.
30. Biblioteket igen - där ser ni mammas data som jag alltid lägger upp bilder ifrån.
31. Mammas sovrum :)
32. Killtoaletten.

Där fick ni se lite inköp + mitt kära hem haha :D

skriver kanske ett litet god natt inlägg ikväll, så kolla in då :)

hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0