BER SÅ MYCKET OM URSÄKT.

hej igen alla läsare :)

Förlåt för en dålig uppdatering idag, men jag har verkligen inte haft någon fantasi alls. Det är i sånna här lägen som man behöver någon som kan ge en lite feedback :p

Jag kan väl ta och ha lite kändissnack som vanligt :)

David och Victoria beckham har börjat få lite nytändning i förhållandet. Förut så vinglade förhållandet lite fram och tillbaka då David hade varit otrogen men nu så har dom blivit nykära igen. Dom stod nämligen och pussades och kramades i Hyde Park i London, men vem gör inte det när paparazzin är i närheten?

DAGENS KÄNDIS är...kan ni lista ut genom att titta på bilderna?

 spanskt utseende lite mörkare hy... vig som tusan... lite mystiskt sexig (medlem) i Pussycat Dolls.

dagens kändis är....

..

..

haha så kul att dra ut på det

..

..



Nicole Scherzinger


Varför hon är dagens kändis är för att hon är så otroligt vacker, kolla bara bilderna jag laggt in ovan så ser ni själva.

Det var allt för idag, tror jag

så hejdå och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0