ÅRET 2007! :)

ett litet test på allt som hänt under år 2007. Testet är taget ifrån esofia.blogg.se

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Rest utan mina föräldrar

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag hade inga :/

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, som tur är...

4. Dog någon som stod dig nära?
Flera stycken tyvärr...

5. Vilka länder besökte du?
Israel :D Bästa resan lungt...

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
En kille förmodligen :) ---haha Hannah, jag gör reklam :D

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
8 maj. Asså det var helt obeskrivligt....

8. Vad var din största framgång 2007?
Ojj, klurig fråga...kanske att jag höjt mig i flera ämnen :p

9. Största misstaget?
Att lita på vissa vänner och så..:/

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jaa :( Ryggen....

11. Bästa köpet?
Pumpsen..även fast dom var lite dyra :/

12. Vad spenderade du mest pengar på?
asså det måste ju ha varit israelresan även fast det inte var jag som betalade men ändå :p

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många saker har gjorti mig otroligt glad iår...

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Nu rabblar jag upp alla, vissa kan jag dock inte namnet på: Kalla mig, Somewehere over the rainbow, långsamt farväl, time of your life, my love, glämstalåten 07...tjaaa det är nog alla när jag tänker efter...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
asså den frågan är svår att svara på eftersom man alltid är glad och ledsen för olika saker...så jag passar denna fråga...

16. Vad önskar du att du gjort mer?
flörtat mer kanske :p

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
litat på vissa personer som jag sa tidigare

18. Hur tillbringade du julen?
Den har ju inte varit än, men jag kommer vara med släckten :)

19. Blev du kär i år?
mm jag tror faktiskt det nu när jag tänker efter

20. Hur många one night stands?
palla räkna liksom

21. Favoritprogram på TV?
Desperate Houswives ffs...

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
finns många jag hatar, så ja

23. Bästa boken du läste i år?
i taket lyser stjärnorna

24. Största musikaliska upptäckten?
haha klassiska musik provet, näe jag vet faktiskt inte haha XD

25. Något du önskade dig och fick?
ipoden :D

26. Något du önskade dig men inte fick?
mm, gäller killar då :p

27. Årets bästa film?
a walk to remember eftersom den kvällen betydde mycket :)

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
var med kompisar och familjen :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
mindre press och stress

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
slapp blandad med mordern, baggie och ja allt möjligt du kan tänka dig :D

31. Vad fick dig att må bra?
många saker. Speciellt sommaren <3<3<3

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
CHRISTOFFER HIDING FFS!

33. Vem saknade du?
saknade och saknade, jag skulle vilja ha lite mer med en person än jag har om man säger så :/

34. De bästa nya människorna du träffade?
Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0