AH AH AH WHAT TO DO?

hej hej

Haha angående rubriken så är det en bit ur låten my cool, bara så ni vet :p

Nu ska precis mina två brorsor gå och då har jag som sagt ff :) Ska nog ringa nån kompis eller nått. Annars har det inte hänt så mycket idag. Alla är ju upptagna inför jul och så, så det är lite svårt att träffas nu liksom. Imorgon - jul, så fyller pappa år. Så det blir en massa stoj och så :p

När min brorsa kom så hade han med sig världens största paket asså. Jag skämtar inte! Det var typ 1 meter högt :p Och 1 meter brett. Undrar vad far min ska få nu liksom :p Jag hoppas på nått alla kan ta nytta av :)

Ville bara skriva nått litet. Bättre att jag skriver lite hela tiden än att inte skriva nått alls liksom :p

Men hare gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0